Spreekbeurt of debat

Gebruik ons materiaal

Wil je een spreekbeurt geven, een werkstuk schrijven of een debat houden over dierproefonderzoek? We helpen je daar graag bij, bijvoorbeeld met onze presentatie.

Met een digibord in de klas zijn onze voorlichtingsfilmpjes een interessante aanvulling op je presentatie. Je kunt ons ook inschakelen voor een gastles of college door een wetenschapper, proefdierdeskundige of vertegenwoordiger van een patiëntenorganisatie.

Stel je vraag

Als je na het lezen van onze informatie nog vragen hebt, dan kun je ons altijd mailen: info@informatiedierproeven.nl. We zullen je zo snel mogelijk antwoord geven. Maar let op: als je ons in het weekend mailt, krijg je pas doordeweeks antwoord. Kijk voor je ons mailt nog wel even of je vraag tussen onze veelgestelde vragen staat.

Het is in bepaalde gevallen mogelijk een rondleiding te krijgen in een proefdiereninstituut. Laat het ons weten als je daarvoor in aanmerking wilt komen.